Kantinediensten SV Baarn

Bij SV Baarn zijn we voor de invulling van de kantinediensten afhankelijk van jullie bijdrage. Daarom verplichten wij ieder team één of twee keer per seizoen de gehele dag de barbezetting in te vullen. Dit betekent dat elk team 6 ouders levert voor de bar. De verantwoordelijkheid voor het aanwijzen van de vrijwilligers ligt bij de leider van het team. Wij vinden het voor de vereniging belangrijk dat ouders op deze manier hun betrokkenheid tonen!

SV Baarn kantine

Regels

  • De leider van het jeugdteam heeft als belangrijkste taak tijdig 6 ouders te regelen uit zijn team
  • Leider en ouders kunnen bijvoorbeeld via de app-groep van het team onderling ruilen, zonder tussenkomst van de kantinebeheerder
  • Het is niet de bedoeling om zelf anderen in te huren
  • Geef je eventuele afwezigheid minimaal twee weken voor je bardienst door aan Michel van Grinsven.
  • Als je zonder afmelden niet komt opdagen voor een bardienst, dan zijn we genoodzaakt om een boete van €50,00 per persoon op te leggen.
  • Er worden op zaterdag worden telkens verschillende shifts gedraaid. De kantinebeheerder geeft vooraf aan welke shifts voor de komende zaterdag ingevuld moeten worden.

Organisatie kantine

De organisatie van de kantine is in handen van Michel van Grinsven.
Je kunt hem bereiken op 06-23 92 12 97 of email: mvgrinsven@gmail.com.

Het rooster voor het hele seizoen 2021-2022, dus van 1 september 2019 t/m 31 juli 2020, is binnenkort ook als pdf hier te downloaden.

Bardiensten:

  • Bardienst 1: 09.00-13.00 uur (1 persoon van het team)
  • Bardienst 2: 12.00-16.00 uur (3 personen van het team)
  • Bardienst 3: 14.00-18.00 uur (2 personen van het team)

De indeling:

  • 4 september: 14-1
  • 11 september: 14-2
  • 18 september: 16-2
  • 25 september: 16-1 en 10-2
  • 2 oktober: 10-1
  • 9 oktober: 15-1
  • 16 oktober: 17-1
  • 23 oktober: 10-3
  • 30 oktober: 10-4